Enter your keyword

Sponsored Video: BOSS THE SCENT
The new film with Anna Ewers & Theo James

Gambar Amir Khan di Tanah Suci Mekah

Salam,

Dulu-dulu, zaman sekolah, hari jumaat and sabtu, sure melekat kat depan tv. tengok cerita hindustan/bollywood. Paling aku minat, ofcourse Amir Khan, aku suka cerita Mann. aku tak suka sangat Shah Rukh Khan sebab dah bosan kot.haha. 

Pastu bila zaman belajar universiti, aku suka 3 idiot. serius Amir Khan comel gila. oh ada 1 lagi movie yang dia jadi Cikgu lukis. cerita tu pon best.

Eh, aku rasa macam dah lari topic ni. Tadi aku ada baca artikel pasal Amir Khan ni dia kata, dia sangat memilih filem dan watak. dia bukan jenis kejar duit sbab dia tak rasa duit tu punca rezeki dia. Pendek kata, dia mementingkan kualiti bukan kuantiti. hehehe

Okay. masa baca artikel tu, aku nampak la gambar Amir Khan di kota Mekah. so, aku google la. Cerita pasal gambar dia ke Kota Mekah ni kecoh masa tahun 2012. Dia pergi Kota Mekah dengan Mak dia. Jom tengok gambar :)








No comments:

Post a Comment

Iday Jual Teatox!

Blog Archive

My Blog List