Enter your keyword


Gambar Amir Khan di Tanah Suci Mekah


Salam,

Dulu-dulu, zaman sekolah, hari jumaat and sabtu, sure melekat kat depan tv. tengok cerita hindustan/bollywood. Paling aku minat, ofcourse Amir Khan, aku suka cerita Mann. aku tak suka sangat Shah Rukh Khan sebab dah bosan kot.haha. 

Pastu bila zaman belajar universiti, aku suka 3 idiot. serius Amir Khan comel gila. oh ada 1 lagi movie yang dia jadi Cikgu lukis. cerita tu pon best.

Eh, aku rasa macam dah lari topic ni. Tadi aku ada baca artikel pasal Amir Khan ni dia kata, dia sangat memilih filem dan watak. dia bukan jenis kejar duit sbab dia tak rasa duit tu punca rezeki dia. Pendek kata, dia mementingkan kualiti bukan kuantiti. hehehe

Okay. masa baca artikel tu, aku nampak la gambar Amir Khan di kota Mekah. so, aku google la. Cerita pasal gambar dia ke Kota Mekah ni kecoh masa tahun 2012. Dia pergi Kota Mekah dengan Mak dia. Jom tengok gambar :)











Others Post




No comments:

Post a Comment

Follow My Instagram

Blog Archive