Enter your keyword

Tiba-tiba Rindu :)

entry ni, entry rindu. rindu badan aku yang dulu, sejak kerja ni, asyik penat, xsempat nak jaga badan dan aku asyik makan - makan - makan. so, aku rindu aku dulu, jaga makan, jaga badan, ni sebagai pemangkin semangat untuk kurus. usaha lebih !


Aku rindu zaman universiti, zaman happy takyah fikir masalah kerja, zaman berjalan, zaman lepak-lepak, zaman kawan-kawan selalu dekat je. Sekarang susah, masing-masing busy kerja. kesempatan nak berjumpa tu susah. kekadang xcukup corum. huhu


aku rindu zaman sekolah, zaman giler-giler, zaman aku berlagak jantan, zaman aku hebat dimata junior, haha. poyo, asyik kena aim dengan warden, mau tak hebat, biasalah bila dok asrama ni, macam-macam perangai. hehe


Haha, rindu aku banyak, tapi sikit-sikit dulu aku upload. hehehe. ni baru part 1 :)

No comments:

Post a Comment

Iday Jual Teatox!

Blog Archive

My Blog List