Enter your keyword

Lepak dengan Kawan yang bakal tamat zaman bujang

Hey Ho,

Ni entry khas untuk kawan aku yang dua orang yang gatal x sabar nak kahwin bulan 6 ni. Hehe Diorang punya gelojoh xsabar ni, kahwin pulak tarikh dekat2. Kalau rumah tu sebelah2 takpe, ni sorang kat Perak, sorang kat Puchong. 


So, selamat melangkah ke alam rumah tangga my super super sweet friends Shida and Nana. Kahwin jugak korang, even dulu macam-macam masalah kan, bersatu jugak korang dengan pasangan masing2. Along and Pijo, harap bersabarlah. Hahaha. lepas ni nak ajak lepak, kena minta izin suami, wahhh, nyampah aku *dengki jeles

Sebenarnya, banyak gambar buruk diorang ni kat aku, tapi tak sampai hati nak upload kat sini, lagi berapa hari dah nak jadi bini orang. gambar2 tu buat kenangan je. hehe. 

Selamat pengantin baru in advance. Sayang korang gila ba**. Hahaha


1 comment:

  1. Best nya. Hihihi. Syukurlah. Semoga bahagia. ;)

    ReplyDelete

Iday Jual Teatox!

Blog Archive

My Blog List