Enter your keyword

Gambar Tun Dr. Mahathir Sambut Hari Lahir ke-90

Salam Ramadhan :)

Sedang iday scroll timeline dekat Instagram, ternampak satu post gambar sambutan hari lahir cucu dan tun mahathir sendiri. Rupanya Tun Mahathir dah capai umur 90 tahun. Panjang umur Tun and masih kelihatan sihat. Alhamdulillah :)

Sebenarnya Meera Alyanna Mukhriz ni selalu juga post gambar beliau dengan datuknya iaitu Tun Mahathir and memang comel gambar-gambar diorang. Dimata kita, Tun Mahathir hanya mantan perdana menteri, seorang politician tetapi dimata  Meera adalah seorang datuk yang penyayang. Sporting je tengok Tun Mahathir bergambar dengan cucu. Hehehe



Lagi comel gambar Tun Dr Mahathir dan isteri tersayang iaitu Dr. Siti Hasmah. Diorang kahwin pada 5 ogos 1956,  dah 59 tahun kahwin. 59 tahun hidup bersama, tapi masing-masing punya gaya macam orang baru kahwin. Awwwww, nak jadi macam diorang jugak. Hehehe




Aku selalu lari dari topik, sebenarnya nak tunjuk gambar Tun Dr. Mahathir sambut hari lahir yang ke 90. Dah cecah 90 tahun tapi masih gagah berdiri :)

Yang penting , seronok tengok muka Tun Hehehehe . Selamat hari lahir Tun Dr. Mahathir, semoga dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki :)




p/s : Nenek iday sekarang almost 90 tahun. Rindu tok ! :)

No comments:

Post a Comment

Iday Jual Teatox!

Blog Archive

My Blog List