Magnum White Almond | Ice Cream terbaru dari Magnum

8

Halllooo!

Hari ini, Iday nak kongsi rahsia untuk buat kawan-kawan korang tersenyum :)

Macam mana?


Belanja diorang Ice Cream la! HAHAHA, siapa yang tak suka ice cream kan. So, iday juga yang happy bila tengok wajah-wajah seronok kawan iday bila iday belanja diorang Magnum White Almond. Barulah sharing is caring, sehati sejiwa. Hehe




Sebenarnya ni kali pertama diorang cuba Magnum White Almond and diorang suka dengan ice cream keluaran terbaru dengan Magnum ni. Vanilla Ice Cream disaluti dengan Belgian White Chocolate and pieces Almond. Memang sedap! :)


Sara la paling suka ice cream Magnum ni. Hehe 

Alkisahnya, pada 27 Aug lepas, iday dijemput untuk menghadiri  sendiri majlis pelancaran product baru Magnum iaitu Magnum White Almond yang bertempat di Hilton KL. 


Yang seronoknya ketika majlis tersebut, kami dihidangkan dengan unlimited Magnum White Almond secara percuma. Dapat ais krim percuma, siapa tak seronok kan! HEHEHE

Sebelum ni kita dah sedia maklum yang Ice Cream Magnum dihasilkan dengan bahan-bahan yang bermutu tinggi dan memang mempunyai rasa yang sedap dan memuaskan dalam setiap gigitan. Sebab itu iday lagi excited dengan product baru Magnum iaitu Magnum White Almond.
Magnum White Almond adalah vanilla ice cream yang disaluti dengan white chocolate dan topped dengan crunchy almond slices. Khas untuk mereka yang gemarkan white chocolate dan almond. Yeay!

Event tersebut turut dihadiri oleh Mr Rakesh Mohan, Chairman of Unilever Malaysia. Mr Rakesh sempat memberi sepatah dua kata tentang Magnum White Almond. Tapi paling iday ingat ialah " Magnum White Almond, guarantees a taste to remember" Hehe memang kena sangattttt :)


Bagi iday, korang patut rasa sendiri kesedapan Magnum White Almond. Secara jujurnya, white chocolate mungkin agak manis bagi iday, tapi serius rasa Almond tu sebenarnya menyerlahkan rasa sedap Belgian White Chocolate. 



Kan seronok kalau ada banyak ni dalam peti ais rumah. Haha Apa susah, beli banyak-banyak buat stock dalam peti ais. Kat mana nak beli? Sebenarnya Magnum White Almond sekarang dah available di mana-mana supermarket, hypermarket, kedai runcit dan petrol marts.

Iday nak bagi close up sikit rupa Magnum White Almond ni, ni gambar dari Instagram dengan hashtag #MagnumWow . Gambar sendiri tak sempat nak snap, sebab baru bukak plastik dah hilang masuk mulut. Hahaha


sumber gambar : Google

Ni baru gambar pon dah terliur, belum lagi rasa. Suka betul iday dengan kepingan almond yang disaluti dengan Belgian White Chocolate ni. Sedapnya! Haha

So, korang kena cepat-cepat cuba tau! Hehe

Untuk maklumat lanjut tentang Magnum White Chocolate boleh check Facebook Page and website di link bawah :





Oh, malam tu iday dapat hadiah comel dari Magnum, iday dapat mini Magnum White Almond. Sumpah comel! Sedap ke? Siap ada kotak khas lagi taw. Tengok gambar bawah ni :

Cantik kan kotak ni?


Tadaaaaa! 


Pendrive laaaaa. Tapi serius comel gila kan. Thanks Magnum, dahla bagi Aiskrim 1 box, then diorang bagi pendrive comel ni! Hehehehe

So, korang kalau nak rasa sendiri Aiskrim Magnum White Chocolate ni, jangan lupa dapatkan di outlet2 terpillih, pasaraya, hypermarket, kedai runcit dan petrol marts!


Eh, takkan baca je. Pergi beli sekarang! Hahaha
Tags

Post a Comment

8Comments
  1. ais krim lama tak makan haha3 padahal baru makan 3 semalam ha3

    ReplyDelete
  2. Hahahaaa.. memang lepas tgk mmg nak beli terus.. nak makan nak cuba huhuu.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe try laaa. kalau suka manis boleh makan, iday kureng sikit manis, tapi iday suka vanilla dalam tu. sedap. hehehe

      Delete
  3. yg white almond tak pernah try lagi... kena cari ni..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh try Mummy Julia, ni first time diorang guna white chocolate. hehehehe

      Delete
  4. sedapnya. tengok gambar je dah meliur T^T
    pendrive tu comel. :D

    ReplyDelete
Post a Comment