Beli iPhone 6S dengan harga RM11

2

Wah wah wah, 

Ini betul-betul taw, bukan cubaan taw!


Iday nak share berita baik pada sesiapa yang nak beli iPhone 6s tetapi dengan harga gila murah iaitu RM11. Tapi macam mana?


Oh, bukan setakat iPhone 6s je taw, korang boleh beli Fuji Instax (sold out), G-Shock Watch By Men, Bread Maker Panasonic, HP Notebook 14' and iPhone 6s!!! Semua ni korang boleh beli dengan harga RM11. 


MACAM MANA????


Sebenarnya Facebook Lazada Malaysia adakan satu contest menarik iaitu Unlock The Deals! Korang cuma perlu like facebook post contest tersebut. Setiap produk ada jumlah like yang kena capai iaitu :




Post mana yang korang kena like tu?





We have deals to be unlocked, including the iPhone 6S at only RM11! All you need to do is "Like" our post and keep "...
Posted by Lazada on Sunday, 8 November 2015







Sekarang jumlah like dah lebih dari 300 so, ramai yang dah start beli fuji instax dengan harga RM11 and dah sold out pon. Seronoknya siapa yang dapat beli tu. Konsep belian ini adalah First Come First Basis. Kalau nak jumlah like naik cepat-cepat, sila la share Facebook post tersebut okay.


Once produk tersebut dah capai jumlah like, korang kena cepat-cepat ke link dibawah and beli dengan harga RM11. Kalau Like dah capai 11 000, memang ada peluang korang untuk beli iPhone 6s dengan harga RM11. Iday pulak excited. Hahahaha 



Lazada Games URL : http://www.lazada.com.my/online-revolution-games 
Lazada Facebook "Unlock The Deals" Post URL : Unlock The Deals

Jangan lupa, Lazada Malaysia akan adakan Online Revolution Sale pada 11 November ini! Hehehehe Jom Shopping di sini : http://www.lazada.com.my/online-revolution/


 All the best korang!
Tags

Post a Comment

2Comments
Post a Comment