Kalau Sayang Suami, Kena Lah Jaga ''V''

6

Hi ❤

Hamboi tajuk entry. entry ni khas untuk para isteri atau bakal isteri atau wanita-wanita yang ingin menjaga kebersihan "V" mereka. Sebenarnya, "V" atau alat kemaluan wanita ni bukannya dijaga hanya untuk sentiasa nampak bersih wangi di mata suami, tetapi juga untuk menghidari segala penyakit kelamin. Kalau bukan kita yang jaga, siapa lagi kan?



Cuma dalam artikel ni, iday tekankan tentang hubungan suami isteri. Sebab tu iday cakap, kalau sayang suami, kena lah sayang and jaga "V" kita. Hehehe



Iday tahu, sebenarnya banyak produk kebersihan "V" dekat farmasi and pasaran sekarang, tetapi yang mana yang betul-betul bagus untuk "V" kita? Sebab tu iday nak share produk kebersihan dan penjagaan "V" yang iday tengah pakai sekarang iaitu VeeGuard. Korang pernah guna produk ni? Kalau belum, meh iday story sikit kebaikan produk VeeGuard dalam menjaga "V" korang.



Vee Guard adalah pencuci intim wanita yang dirumus khas secara saintifik dan diluluskan oleh KKM untuk kegunaan harian setiap wanita. Bukan sahaja dapat membersihkan bahagian "V" wanita, malah boleh meningkatkan keharuman diri. Ehem, ni yang kahwin je faham ye. Hehehe

Paling best, Vee Guard boleh mencegah masalah keputihan atau gatal pada bahagian "V". Iday tahu memang ramai yang menghadapi masalah keputihan kan.

Bahan-bahan dalam Vee Guard :


+ Kacip Fatimah : Mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur akibat bersalin.


+ Pati Sireh : Membantu menegangkan otot tisu dalaman vagina dan juga membunuh bakteria. kuman serta mengatasi masalah keputihan.


+ Manjakani : Mengekalkan kesihatan sistem peranakan wanita. Manjakani dikatakan bersifat Astrigen dan berupaya membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada faraj.


+ Spearmint : Mengekalkan keharuman di bahagian "V" agar sentiasa segar & harum.


Okay sekarang iday nak tanya yang dah kahwin, "Penting ke hubungan kelamin dalam perkahwinan?". Bagi iday penting, hubungan kelamin ni bukan hanya untuk kita melepaskan nafsu ke ape tetapi juga meluahkan emosi dalaman kita. Hubungan kelamin ni sedikit sebanyak boleh meningkatkan rasa cinta dan bagus untuk keharmonian rumah tangga.


So, untuk dapatkan hubungan kelamin yang bagus, kena jaga penampilan diri, bukan wanita je taw. Lelaki pon kena jaga. Bagi wanita, boleh la guna Vee Guard ni. Tengok sajalah kelebihan yang ada pada Vee Guard, mengetatkan otot "V", membasmi bakteria dan kuman untuk elakkan bau kurang enak pada "V" dan kekalkan keharuman "V" agar sentiasa harum dan segar. Bila dah terjaga, InsyaAllah hubungan kelamin pon berjalan dengan lancar. Suami pon suka Hahahaha lucah sangat entry aku ni.


Iday tahu, korang ni mesti banyak soalan nak tanya tentang tentang produk Vee Guard ni kan? So, iday dah sediakan QA tentang produk Vee Guard ni :


Q - Adakah Vee Guard selamat? ada KKM ke?

A - Vee Guard di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT150905461K


Q - Saya belum berkahwin lagi. Boleh ke saya guna Vee Guard?

A - Boleh. Vee Guard ini sesuai untuk wanita yang belum berkahwin dari umur 12 tahun hingga wanita yang sudah berkahwin.


Q - Ibu mengandung boleh guna Vee Guard ini tak?

A - Boleh. ibu yang tengah mengandung boleh guna Vee Guard ini dan ibu dalam pantang juga sesuai.


Q - Vee Guard nie cecair ke??

A - Tak. Vee Guard ini dalam bentuk Foam.


Q - Bagaimana cara guna Vee Guard ini?

A - Cara menggunakan Vee Guard ini, awak semburkan Vee Guard Foam ke atas tapak tangan, sapu dan cuci miss v. Bilas dgn air sehingga bersih. Kemudian keringkan dengan tuala kering.








Q - Apakah bahan utama dalam Vee Guard ini?

A - Bahan utama yang terdapat Vee Guard ini ialah pati sireh, kacip fatimah, buah manjakani dan spearmint until kesegaran sehingga 8 jam


Q - Sebotol tahan berapa lama akak?

A - Sebotol Vee Guard tahan selama 20 hingga 30 hari.


Q - Adakah Vee Guard ini selamat digunakan?

A - Vee Guard ini mengandungi ekstrak tumbuh-tumbuhan yg dipilih seperti Sireh, Kacip Fatimah dan lain-lain. Tidak mengandungi bahan-bahan kimia yang terlarang, tiada kesan sampingan yang buruk. Mengandungi PH 5.5, ianya sesuai untuk semua golongan umur.


Q - Bila boleh guna Vee Guard ini?

A - Vee Guard ini boleh guna 2x sehari. Di waktu pagi dan sebelum tido.


Q - Saya ada masalah keputihan. Boleh hilang ke? Berapa lama boleh nampak kesan selepas kita guna Vee Guard ini?

A - Masalah keputihan boleh hilang. Kesannya awak akan dapat selepas 3 hari awak guna Vee Guard.


Q - Betul ke boleh kurangkan keputihan?

A - Betul. Hampir 95% pengguna Vee Guard yang mengalami masalah keputihan dan kegatalan dapat dikurangkan.


Nak tengok macam mana foam Vee Guard?



Bila iday picit atas tapak tangan, memang wangi. Sampai kucing iday pon datang sibuk nak bau. Hahaha Tapi memang best, bila picit atas tapak tangan, boleh terus sapu dibahagian "V" dan kemudian bilas.






Macam mana testimoni customer yand dah pakai?







Ramai yang dah bagi feedback positif, kalau masih tak percaya, boleh check Facebook Page or Instagram Vee Guard.






Berapa harga and macam mana nak beli?

Harga untuk 1 botol Vee Guard adalah RM45 di semenanjung Malaysia dan RM55 jika pembelian dari Sabah/Sarawak. Pembelian boleh dibuat melalui :


Nur Ain - 0195091982

Ayu Eleena 0174010645

atau layari : http://www.vee-guard.com/ untuk maklumat lebih lanjut tentang produk Vee Guard :)



Akhir kata,

Siapa tak sayang suami kan???!



Apa pandang korang tentang produk ni? pernah guna? Yay or Nay? :)

Tags

Post a Comment

6Comments
Post a Comment