Cara Hilangkan Parut Jerawat dan Badan Dengan Berkesan

2

Hi  

Iday ada soalan untuk korang, mana lagi takut - Jerawat atau Parut? Hehehehe dua-dua pon semua orang tak suka tapi Iday paling takut and tak suka dengan parut. 


Kebanyakkan produk kecantikan yang sedia ada cuma menghilangkan jerawat tetapi tidak menghilangkan parut jerawat. Sebab tu Iday nak share 1 produk dengan formula terbaru, bukan sahaja dapat menghilangkan parut di wajah tetapi di seluruh badan. 


Iday ingat dulu masa zaman tinggal hostel, ada senior ajar Iday guna kayu manis untuk hilangkan parut jerawat di muka Iday masa tu. Serius sakit, pedih dekat muka. Tapi tak hilang pon, then senior tu cakap kena letak banyak kali baru hilang. Adoi, nak hilang parut pon kena sakit macam tu.

Tapi jangan risau, sekarang dah takde nak seksa-seksa diri macam tu dengan adanya Azanis Scar Serum

Okay, Iday cerita sikit apa Azanis Scar Serum ni. Sebenarnya Azanis  Scar Serum dirumus khas untuk menghilangkan atau mengatasi masalah parut. Cuma baru-baru ni, Azanis Scar Serum dihasilkan dengan formula yang baru dengan menggunakan bahan Cocoa Butter dan Vitamin E iaitu Vita-Cocoa Booster Formula. 

Lagi berkesan la Azanis Scar Serum untuk hilangkan parut jerawat kan. 

Azanis Scar Serum mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi yang dirumus khas dari soya. Soya ni lebih kepada anti -oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik. Cocoa Butter pula memang bahan yang sangat berkesan untuk mengatasi masalah parut jerawat


Iday belum pakai Azanis Scar Serum ni lagi, tetapi kawan Iday dah pakai and dia cakap memang berkesan.Iday ada check testimoni produk ni jugak, ramai yang pakai and berpuas hati dengan kesan Azanis Scar Serum.

Okay, Iday ada upload beberapa gambar testimoni Azanis Scar Serum ni. 




Yang ni semua parut-parut kemalangan, parut yang besar, kalau parut jerawat tu Iday rasa memang tiada masalah. Tapi kena ingat, kalau parut kemalangan, kena tunggu luka tu sembuh taw. 

Bukan setakat parut kemalangan dan parut jerawat, Azanis Scar Serum ni juga boleh menghilangkan parut regangan (Stretch Marks) iaitu akibat kehamilan atau penurunan berat badan.



Paling best, Azanis Scar Serum ni boleh digunakan untuk merawat penuaan kulit dan dehidrasi kulit. Kalau kedut-kedut dan kulit kendur tu boleh la sapu Azanis Scar Serum ni. Banyak pulak kelebihan Azanis Scar Serum ni kan. 

Patutlah ramai yang guna Azanis Scar Serum ni, kalau tak percaya , boleh check sendiri Facebook Azanis Scar Serum https://www.facebook.com/azanisskinspecialist

Iday memang plan nak beli tapi bukan untuk diri sendiri, iday nak beli untuk adik Iday. Adik Iday ada masalah dengan parut jerawat. 

Macam mana nak guna Azanis Scar Serum ni?

Hanya perlu sapu sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan. 

Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum.

Harga untuk satu botol Azanis Scar Serum adalah RM60. 

Kalau berminat nak beli Azanis Scar Serum ni, boleh check link dibawah or call or whatsapp no yang Iday nyatakan dibawah :


Call: +60 11‑1096 4979‬ (9am - 9pm)

Whatsapp: +6011-10824979

Ataupon, korang nak contact terus agent-agent Azanis Scar Serum ni, memang ada di setiap negeri taw. Boleh check link dibawah :



p/s : Iday ada harga special, kalau nak email iday di sayaiday@gmail.com :)


Tags

Post a Comment

2Comments
  1. Exhellеnt post. I waas checking continuously this blog and І'm impressed!
    Extremelу useful info specially the last paet :) I care for such information a lot.
    I was seekingg thiÑ• particuⅼar info for a ⅼong time.
    Thank you and good luck.

    ReplyDelete
  2. Ꭺfter lokking into a handful oof the blog posts ⲟn your website,
    I honesly like yоur technique of blogging.
    Ӏ аdded it to mmy bookmark webpage list аnd will be checking Ьack ѕoon. Tаke a look at
    my website as wеll ɑnd let me know ѡһat yoս
    think.

    ReplyDelete
Post a Comment