Drama Suri Hati Mr Pilot - Fattah Amin & Neelofa

3





Drama yang popular pada tahun 2016 yang menampilkan Fattah Amin dan Neelofa. Keserasian mereka dalam drama hingga tercetus fenomena #Lofattah.

Berikut adalah info drama Suri Hati Mr Pilot :

Mula Tayangan : 10 Oktober 2016 
Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 Malam 
Siaran : Astro Ria 
Terbitan : Cube Film Sdn Bhd 
Jumlah Episod: 16 
Pelakon : Fattah Amin, Neelofa, Eleena, Alvin Chong, Mas Khan, Aleza Shadan, Nina Juren

Sinopsi drama Suri Hati Mr Pilot :

Pertemuan Ejaz (Mr. Pilot) dan Warda membuka semula lembaran kisah dua tahun lalu. Peristiwa yang menyebabkan Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang terlalu taasub dengan cinta Muslim! 

Getar yang hadir buat jiwa Warda dan Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan kehadiran Daniel dan Razif yang turut menyimpan perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad untuk mengahwini Warda. 

Perkahwinan yang terbina mula menimbulkan bibit cinta di hati mereka. Namun tika bahagia berada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula menyusun rencana. Ejaz mula diburu curiga. Hubungan yang retak menanti belah akhirnya runtuh saat satu kemalangan menimpa Ejaz dan meragut pergi semua impian dan cintanya buat Warda dan dunia penerbangan. 

Masih adakah lagi bahagia buat mereka? Layakkah Warda menjadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau akan menjadi racun berbisa pada kebahagiaan Ejaz?

Senarai episod drama Suri Hati Mr Pilot :

Episod 1 hingga 16, boleh tengok di link ini : http://www.kbergetar.co/2016/11/drama-suri-hati-mr-pilot-astro-ria.html


Selamat menonton!

Post a Comment

3Comments
  1. hey i hope you dont mind i share your blog link at my post. Thank you for always upoad the episode! lovee it!

    ReplyDelete
  2. Hi.. for episode 16, do you have a version without zoom in picture quality? I can't see the whole screen actually. Thank you :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Sayaiday.. saya dian Indonesia Blogger dan juga pecinta film Suri Hati Mr. Pilot. :) booleh tak saya download filmya ??

    Salam kenal :) www.dianchristi.com

    ReplyDelete
Post a Comment