Enter your keyword


Subscribe To My Youtube Channel



Mewangi Satu Dunia : Produk Kecantikan Menghilangkan Jerawat & Jeragat

Siapa minat Noraniza Idris? Ala, Ikon Irama Malaysia tu. Perasan tak dari dulu sampai sekarang, beliau masih mantain cantik dan nampak muda. Rupa-rupanya Noraniza Idris ni pengguna setia Produk Mewangi. 

Iday tahu pon sebab baru-baru ini diadakan Majlis Pelancaran Rasmi Produk Mewangi dan memperkenalkan Duta Produk Mewangi. Produk Mewangi ini sebenarnya mula diperkenalkan dalam pasaran tempatan pada Februari 2016. 

Pengasas Produk Mewangi ini sendiri iaitu Puan Ayu Azmera Abd Moin telah menggunakan produk ini sejak 2 tahun lalu bagi membuktikan keberkesanan produk ini. 


Cantik sangat okay! :) Oh, ini lah Pengasas Produk Mewangi iaitu Puan Ayu Azmera Abd Moin. 

Apa yang bagus tentang Produk Mewangi ini?

1. Produk MEWANGI 100% dijamin berkualiti tinggi, selamat dan suci dengan bahan-bahan alami dan bebas alahan

2. Produk ini diformulasikan dengan sumber semulajadi seperti garam bukit, llin lebah, pati bunga-bungaan dan herba tempatan yang terkenal dengan pelbagai khasiat dan kebaikan.

3. Produk ini mendapat kelulusan dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia yang terbukti bebas daripada bahan berbahaya seperti merkuri, hidrokinon dan paraben yang boleh mendatangkan kesan mudarat kepada pengguna.


Noraniza Idris telah menggunakan produk ini sejak awal pemasaran lagi. Menurut beliau, beliau gemar mangamalkan penjagaan kesihatan secara tradisional dan disebabkan Produk Mewangi ini terhasil dari sumber semulajadi yang berkualiti tinggi, beliau memilih untuk setia menggunakan produk ini. 


Dari dulu sampai sekarang, tak berubah kan. Mantain cantikkkkk!

Kalau nak tahu, Mewangi tampil dengan 4 produk alami iaitu :

1. Mewangi Chewing Gum Soap (RM49 sm & RM59 ss)


Pencuci muka ini dihasilkan daripada pati buah-buahan dan bertindak :

+ Merawat jeragat & jerawat
+ Melindungi kulit
+ Mencerahkan kulit
+ Menghilangkan kegatalan muka akibat resdung
+ Menyejukkan radang kulit

2. Mewanging Peeling Scrub (RM49sm & RM59ss)



Skrub/Lulur Garam Bukit untuk kegunaan muka dan badan :

+ Membuang kulit mati dan daki
+ Menipiskan jeragat
+ Memudarkan parut
+ Menghilangkan kehitaman di celahan badan, ketiak dan kelengkang


3. Mewangi Cream (RM49sm & RM59ss)


Krim muka untik kegunaan muka dan badan - kombinasi 7 pati bunga dan serbuk mutiara serta mempunyai SPF60 :

+ Menyekatakan tona kulit
+ Menggebu, mencerahkan, melembutkan dan menganjal seri wajah
+ Menaikkan aura dan seri wajah

4. Mewangi Penaik Seri 7 Bunga (RM69sm & RM75ss)


Krim kegunaan muka - kombinasi lilin lebah dan 7 pati bunga :

+ Menyelesaikan masalah jerawat dan jeragat yang degil
+ Menjadikan kulit berseri-seri dan lebih cerah jambu
+ Memancarkan keserian wajah

Menarik produk-produk Mewangi ni, memang cara traditional betul. Patutla Noraniza Idris setuju untuk jadi Duta Produk Mewangi ni. 

Kalau nak tahu, dah banyak feedback positif dari pengguna produk-produk Mewangi ni terutama mereka yang masalah jeragat, jerawat dan kulit kusam. 


Disebabkan feedback positif ini lah Puan Ayu Azmera bersedia untuk memasarkan beberapa produk kosmetik dalam pasaran akan datang iaitu :

1. Gincu Bibir Mewangi (Pink Ayu, Pink Mawar, Merah Pinang dan Black Magic)
2. Bedak Alas Mewangi (Ting Ting Foundation)
3. Minyak Wangi Mewangi (Wangian Gadis Desa)

Iday pon tak sabar tunggu-tunggu produk baru ini especially Gincu Bibir Mewangi. Hehe Iday pon ada beli produk Mewangi yang lain dah hadiahkan pada mak iday sebab mak ada masalah kulit kusam. Nanti iday update kesan dari penggunaan Mewangi ye. 

Tapi tengok pengasas dan Noraniza Idris sendiri, iday percaya produk ini mampu beri kesan terbaik. Hehehe

Kalau korang berminat untuk maklumat lanjut, korang boleh check info di bawah :

Hotline : +601064447131/+60378137702

Alamat Pejabat : No 23-G, Blk 2 Jalan Elektron Nu16/N, Sek U16, Denai Alam 40160, Shah Alam, Selangor, Malaysia




1 comment:


My Blog List