Cik Serba Tahu - Sari Yanti Dan Remy Ishak

1


Drama terbaru lakonan Sariyanti dan Remy Ishak. Dah lama tak tengok Remy berlakon. Gadingan Sariyanti dan Remy Ishak adalah yang pertama Iday tengok. Tak sabar nak tengok keserasian diorang dalam drama. Hehehe

Info Cik Serba Tahu

Terbitan : Orangetree Production Sdn Bhd
Mula siaran : 27 Mac 2017
Pengarah : Shuhaimi Zulkefli
Jumlah Episode : 16


Pelakon Cik Serba Tahu

Remy Ishak, Sari Yanti, Zarul Umbrella, Iedil Putra, Riana AF, Ilya Buang, Dynas Mokhtar, Nadia Bria.

Sinopsis Cik Serba Tahu

Bermacam-macam usaha yang Carl Adham buat untuk memikat hati Aerna, namun untuk menerima lelaki itu memang agak payah. Mana tidaknya, mereka baru saja bertemu. Tiba-tiba lelaki itu ajak dia tunang kemudian bernikah? 

Semua orang di ofis gelarkan Aerna sebagai Cik Serba Tahu sebab semuanya dia boleh tahu. Sebab benda yang diagak selalunya betul dan banyak rahsia yang dia tahu terutama rahsia Encik Ben dan Encik Bun. 

Dan disebabkan serba tahunya itu, bapaknya bimbang jika anaknya itu terlupa tentang diri sendiri. Bapak Aerna nekad untuk cepat-cepat mengahwinkan anaknya dengan sesiapa saja yang gentleman asalkan Aerna membuka hati untuk menerima cinta. Adakah dengan mudah Aerna dapat menerima pilihan bapaknya? Adakah Aerna akan bersedia membuka pintu hatinya seperti yang dipinta oleh bapaknya?


Kalau nak tengok, boleh check sini : Cik Serba Tahu


Ada drama lain yang korang tengok? Boleh share di komen bawah :)

Post a Comment

1Comments
  1. loh dia bidadariku abes mcm tu je ke ? hahahaa.. tergantung mcm tu je

    ReplyDelete
Post a Comment