Food Tasting & Open Day Hanana Group Sdn Bhd (Promosi Pakej Perkahwinan Lengkap 2018)

1

Hi Korang!

Salah satu tips kalau korang nak berjimat dalam pembelanjaan perkahwinan adalah korang kena cari pakej perkahwinan dengan harga berpatutan berserta dengan harga promosi/diskaun.

Sebab tu masa Iday nak kahwin dulu, gigih tahu bawa Islam pergi event-event yang ada promosi pakej-pakej perkahwinan. Yang penting banyak pilihan dan pakej-pakej menarik. 

Berita baik untuk korang yang tengah merancang untuk majlis perkahwinan, 12 Ogos 2018 (Ahad) nanti akan diadakan Food Tasting & Open Day bertempat di Ambassador Putrajaya yang dianjurkan oleh Hanana Group Sdn Bhd.




Pada hari tersebut, mereka akan memperkenalkan pakej-pakej yang menarik serta ada diskaun hebat sehingga RM5000! Lima Ribu! Hehehe 



Alang-alang dekat sana nanti, korang boleh la rasa juadah yang disediakan khususnya juadah kenduri. Nama pon "Food Tasting Day" kan. 

Kalau nak tahu, Hanana Group Sdn Bhd akan bawakan pakej RM48,000 dan RM38,000 di Ambassador Putrajaya. 







Mereka juga akan memperkenalkan dua pakej untuk tempat baru iaitu Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong dan Dewan Tan Sri Yusof Hashim, Mardi. 

Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong ini mengetengahkan konsep 'Garden' dan ia merupakan konsep pertama di Puchong. Lagipon, tema 'Garden' ni memang trend sekarang. 


 Gambaran Grafik 

Gambaran Grafik

Sebelum ni pon selebriti seperti Yuna pon menggunakan konsep 'Garden' ni. So, kalau korang guna konsep dari pakej Lugar De La Boda Garden Wedding, perkahwinan korang dah ala-ala perkahwinan Yuna. Hehehe

Oh, tapi pakej ini dijangka akan mula beroperasi sekitar Oktober 2018 dan dijangka akan dapat banyak sambutan. So, korang kena datang Food Tasting & Open Day nanti dan book awal-awal. Mana tahu korang akan dapat diskaun sehingga RM5000. Menarik kan? Hehe

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej perkahwinan lengkap dari Hanana Group Sdn Bhd ni, korang boleh layari laman web rasmi Hanana Group dan follow diorang di Facebook dan Instagram. 

Info lanjut seperti berikut :


Ambassador Putrajaya
Hanana Group Sdn Bhd
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik
Persint 15, 62050 Putrajaya

Untuk menghubungi atau berurusan dengan pihak Ambassador Putrajaya, sila hubungi :

Farah : 016-6700457
Hanis : 016-6700752
Rezza : 016-6700473
Liana : 016-4318434

Web Rasmi : http://www.hananagroup.com
Facebook : http://www.facebook.com/ambassadorputrajaya
Instagram : http://www.instagram.com/ambassadorputrajaya



Jumpa korang dekat sana! :)
Tags

Post a Comment

1Comments
Post a Comment