[LIVE] Upacara Penutup Sukan SEA 2017

0


Hi Korang, 


Akhirnya tamat sudah Sukan SEA 2017 dan Malaysia gah di tempat pertama dengan jumlah kutipan pingat sebanyak 323. Kita juga berjaya mendapat 145 pingat emas dan mencapai sasaran 111 pingat emas. 




Acara penutup Sukan SEA 2017 akan berlangsung pada 30 Ogos 2017 pada pukul 9.30 malam. Ramai selebriti Malaysia yang terlibat dan buat persembahan. 


Nasib baik boleh tengok live di Youtube Kuala Lumpur 2017, Iday ada embed video LIVE di bawah. Ada 2 jenis iaitu 36o dan normal view. 

Iday lagi prefer Normal View sebab camera akan zoom dekat. Kalau 360, wide view tapi agak jauh. So, enjoy video dibawah ye :

Normal View




360 Closing Ceremony




Antara artis Malaysia yang terlibat adalah :

M.Nasir, Azlan, Joe Flizzow, Salamiah Hassan, Dayang Nurfaizah, Jay Jay, Simon Justin, Vince Chong, Amy Search, Sheila Majid, Ayda, David Arumugan, Dasha Logan, Aznil, Atai, Francissca Peter, Marsha Milan, Shuib, Hijjaz, Siti Nordiana, Man Bai, Talitha Tan, Zainal Abidin, Jaclyn Victor, Sanaone, Altimet, Black, Faizal Tahir, Hafiz, Jason Lo dan Ella



Wah bukan calang-calang artis yang buat persembahan malam ini. Menyesal pula tak beli tiket upacara penutup. 

Tahniah kepada semua negara dan semua kontijen. Tahniah kepada Malaysia kerana berada di tempat pertama. Ehem, ada cuti tak? Hehehe

Bye Sukan SEA 2017, jumpa lagi in future! Hehe

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)