Serial Killer - Robert Ben Rhoades

0

Salam,

aku tahu mesti ramai yang tak kenal Robert Ben Rhoades ni. Actually dia ni salah satu pembunuh bersiri yang pernah popular dulu dengan siri kekejaman dia (kat overseas la). Method yang dia pakai, mengumpan mangsa untuk menaiki truck beliau sebelum dirogol dan dibunuh dalam truck yang sama. Dalam truck siap ada kelengkapan untuk torture mangsa dan dia ada briefcase untuk isi murder/torture kit. 

Kalau kat luar negara ni,  selalu ada orang yang suka tahan kerete or truck untuk tumpang dan  pergi mana-mana. dalam movie pon ada scene bila kereta rosak ke, so akan tahan mana-mana kenderaan untuk tumpang la kan. So si Robert Ben Rhoades ni , konon-konon jadi baik dan akan tumpangkan sesiapa saja untuk naik truck dia. Padahal dia ada niat jahat lain.

Biasanya yang perempuan muda akan jadi mangsa dia, mula-mula dia ajak naik truck, buat-buat mesra, kadang bersifat macam kebapaan, terasa macam protective la. Padahal dalam truck dia siap ada traveling torture chamber. 

Dalam beg dia yang selalu dia bawak tu ada alligator clips, leashes, gari, whips,pins and dildos. semua tu dia jaga baik-baik. scaryy kot. memang betul-betul pembunuh bersiri. diorang ni memang sakit mental. Ni gambar Regina Walters(February 1990), sebelum dibunuh :

masa mula-mula aku tengok gambar ni, aku speechless. 
Regina Walter berumur 14 tahun dari Pasadena, Texas. Robert Ben Rhoades ni tolong tumpangkan dia dan boyfrien dia, Ricky Jones . Ricky Jones telah dibunuh dan dijumpai di Mississippi. Robert Ben Rhoades culik Regina lebih kurang dua minggu. Gambar diatas tu dipercayai selepas dia shaved rambut Regina, pakaikan dia black dress dan heels. Kemudian mengambil gambar sebelum dibunuh menggunakan garrote (yang ni kena google, xreti nak explain) hingga badan dia terurai-rurai dan ditinggal di sebuah bangsal. kejam gila kan. aku taip ni macam terbayang-bayang. arhhhhh.

Bila Robert Ben Rhoades ni ditangkap atas tuduhan yang sama tapi dengan wanita lain, pihak polis jumpa gambar ni dekat rumah Robert Ben Rhoades.


Ni kes masa tahun 90-an, zaman sekarang? kat malaysia dah macam-macam kes bunuh. mana-mana pon macam dah tak selamat. Ingat kes 3 adik beradik hari tu, kes nurin dan banyak lagi. Diorang yang buat kes jenayah ni macam takde hati perut. So, korang berhati-hati yer, jangan jalan kat tempat yang gelap. yang drive malam-malam, jangan senang-senang nak tumpangkan orang. nak buat baik pon susah sekarang, takut makan diri sendiri. 








Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)