Tips Nak Dapatkan Voucher/Kupon Lazada

3

Kita kalau nak shopping online, mesti nak murah kan. Lagi murah kalau kita guna voucher atau kupon. Sekarang kan tengah musim online sale, tambah-tambah nak dekat hujung tahun ni. Macam-macam sale la ada.


Selalu kalau ida nak shopping online, ida selalu pergi website Lazada sebab Lazada selalu ada Lazada Voucher and diskaun yang best. Macam-macam ada dekat situ. And ida selalu dapat beli dengan murah sebab guna voucher dari website ShopCoupons.

So, ida nak share la Tips Nak Dapatkan Voucher/Kupon Lazada dekat korang. Check tips dibawah ye :)
1. Subscribe Email Lazada

Ini salah satu cara untuk dapatkan Voucher/Kupon Lazada. Selain dari voucher, korang juga akan dapat tahu paling awal tentang promosi dalam website Lazada. Alah, bukan kena bayar pon kalau subscribe. Hehe





2. Follow Social Media Account Lazada



Lazada Malaysia ni sangat aktif bila update Social Media Account diorang. Mesti ada je pos baru dekat IG atau FB diorang. Kadang-kadang diorang akan share voucher code atau kupon. So, kena sentiasa alert dengan post diorang. Hehehe


3. Check website ShopCoupons!

Ini memang tips paling mudah and memang confirm akan ada voucher code atau kupon khas untuk mereka yang nak shopping di Lazada. Malahan, bukan Lazada je, korang boleh check voucher/kupon dari website lain juga seperti Zalora, Foodpanda, Photobook dan banyak lagi.




Baru-baru ini, ida beli Redmi 3 harga asal RM499, lepas guna voucher RM25 off, ida dapat lagi kurang. Seronok kan. Hehehe Siapa yang tak suka voucher kan?


Macam mana nak dapatkan voucher/kupon di website ShopCoupons? Ida nak share beberapa step mudah untuk korang dapatkan voucher di ShopCoupons.

Step 1 : Buka website ShopCoupons : ShopCoupons

Step 2 : Korang ada 2 pilihan, samaada korang search brand/website di kotak carian di bawah,


Atau korang boleh check logo Lazada di ruangan “Popular Online Stores”, banyak brand lain yang menawarkan voucher selain dari Lazada. Best kan? Hehe


Step 3 : Then korang klik logo Lazada, nanti akan buka page voucher/kupon Lazada.



Step 4 : Contohnya gambar diatas, ada 2 jenis voucher, 25% Off Code dan 20% Off Code. Korang boleh pilih salah satu voucher dan klik “Get Code”


Nanti paparan voucher/kupon akan muncul.





Step 5 : Korang boleh copy code voucher tersebut dan boleh guna semasa korang check out nanti. Ida ada tunjukkan gambar kat mana korang nak letakkan voucher tu, check gambar bawah ni.




Simple je kan? Ida memang selalu kalau nak cari voucher/kupon best, memang akan buka website ShopCoupons. Lagi-lagi sekarang kan tengah Online Revolution Sale di website Lazada bermula 11 November hingga 14 December. Inilah masanya untuk korang guna voucher.

Kalau nak voucher untuk Lazada, boleh klik link dibawah :



Seronok bila shopping dapat lagi murah. Hehehe

Ada tips lain? Boleh la share di ruangan komen dibawah ye :)
Tags

Post a Comment

3Comments
Post a Comment