Miss Whoosh Glamorous 2017 @ Nu Sentral

0


Hi Korang!


Jenama Focus Point memang tak perlu diperkenalkan lagi kerana brand tersebut antara yang popular di Malaysia untuk pemilihan kaca mata. Baru - baru ini, sister brand of Focus Point iaitu Whoosh Eyewear telah mengadakan upacara Miss Whoosh Glamourous bertempat di Nu Sentral.




Ini adalah event tahunan yang kedua untuk memilih supplemetary title kepada Miss Tourism Queen of the Year International 2017 dari 48 peserta dari seluruh negara. Iday berpeluang menyaksikan ke semua 48 peserta dan Malaysia tidak terkecuali. 






Jenama Whoosh menggunakan tagline "Fast, Fresh, Forward" menggambarkan rekaan kaca mata jenama Whoosh adalah seiring dengan trend terkini yang sangat mementingkan gaya, kualiti dan pemakaian "on-the-go". Whoosh menawarkan pelbagai pilihan kaca mata dari Korea di bawah kategori 3 style iaitu Trendy, Urban dan Vintage. 


Iday sendiri dapat menyaksikan pertunjukan kaca mata dari 48 peserta. Memang seronok tengok mereka menggayakan kaca mata terbaru Whoosh di pentas di Nu Sentral. Ramai pengunjung yang datang menyaksikan "catwalk" dari 48 peserta Whoosh. 






Menurut Dato' Liaw Choon Liang iaitu President dan CEO Focus Point Holdings Berhad, mereka berbesar hati dapat berkolaborasi dengan D'Touch International Sdn Bhd, penganjur Miss Tourism International World Pageant membawa kesemua peserta dari seluruh negara ini. 




Barisan juri untuk acara tahunan ini bukan calang-calang orang, mereka adalah Managing Director & Group CEO of PKT Logistics Group Sdn Bhd Dato' Michael Tio, CEO & Creative Director of A Cut Above Datin Winnie Loo, Supermodel International 2016 World Winner Ms. Jojo Tan dan Malaysia Famous Designer, Mr. Key Ng.




Selepas 48 peserta selesai menggayakan kaca mata terbaru Whoosh, tiba lah waktu kemuncak majlis ini iaitu pengumuman pemenang untuk title Miss Whoosh Glamorous 2017. 










Pemenangnya adalah Miss Netherlands, Rachel Aussems! Tahniah diucapkan. Memang cantik dan tinggi orangnya. Beliau juga akan menjadi duta untuk jenama Whoosh dan akan mempromosikan rangkaian kaca mata terbaru dari Whoosh.





Apa yang best tentang Whoosh adalah korang boleh pilih kaca mata pilihan dan dapat pickup seawal 30 minit. 








Untuk keterangan lanjut, boleh layari website di bawah :







Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)