10 Artis Malaysia Paling Banyak Pengikut Di Instagram 2022

0

Tahun 2022 bakal melabuhkan tirai, jadi artikel kali ini admin nak senaraikan 10 Artis Malaysia Paling Banyak Pengikut Di Instagram 2022.





10. Fazura 

Pelakon, penyanyi dan usahawan popular, Fazura menduduki tempat ke-10 artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram pada tahun 2022 dengan jumlah pengikut seramai 5.7 juta. 


9. Amyra Rosli

Amyra Rosli mempunyai lebih 6 juta pengikut di Instagram menjadikan dia artis Malaysia ke-9 paling banyak pengikut di Instagram pada tahun 2022.


8. Hanis Zalikha 

Tempat ke-8 Artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram diperolehi oleh pelakon dan usahawan popular, Hanis Zalikha dengan jumlah pengikut seramai 6.2 juta. 


7. Janna Nick 

Pelakon, pengacara dan penyanyi popular, Janna Nick menduduki tempat ke-7 Artis Malaysia Paling Banyak Pengikut di Instagram dengan jumlah pengikut seramai 6.2 juta.


6. Scha Alyahya 

Pelakon dan pengacara popular, Scha Alyahya berada di tempat ke-6 artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram dengan jumlah pengikut seramai 6.3 juta.


5. Mira Filzah

Pelakon dan pengacara popular, Mira Filzah mempunyai lebih 7.3 juta pengikut menjadikan dia artis Malaysia ke-5 paling banyak pengikut di Instagram pada tahun 2022.


4. Nora Danish

Pelakon cantik Nora Danish menduduki tempat keempat artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram dengan jumlah pengikut sebanyak 7.4 juta. 


3. Zizan Razak

Tempat ketiga Artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram diperolehi oleh pelawak, pelakon dan penyanyi popular, Zizan Razak. 

Dia juga merupakan Artis Lelaki Malaysia paling banyak pengikut di Instagram dengan jumlah pengikut lebih 7.9 juta. 


2. Neelofa

Neelofa mempunyai lebih 8.7 juta pengikut di Instagram menjadikan dia artis Malaysia kedua paling banyak pengikut di Instagram  pada tahun 2022. 


1. Siti Nurhaliza 

Pada tahun 2022, penyanyi no 1 negara, Datuk Siti Nurhaliza merupakan artis Malaysia paling banyak pengikut di Instagram.

Jumlah pengikut Datuk Siti Nurhaliza adalah 8.9 juta.



Apa komen korang?

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)