New Pizza Hut Signature Series 2015 | Chef Nik Michael & Nad Zainal

0


Siapa suka makan Pizza Hut? 

Pizza Hut ni antara fast food yang digemari oleh rakyat Malaysia, buktinya kat mana-mana ada outlet Pizza Hut. Islam suka sangat makan Pizza, tapi iday pulak kurang makan Pizza. So everytime nak keluar, terpaksa la Islam tapau kalau dia teringin sangat. 

Tapi, bila iday dapat tahu tentang new pizza signature series, which is Pizza dia lagi rangup dan kerak nipis, iday nak try. Sebab, before ni iday kurang makan Pizza sebab cepat muak dengan roti. Iday pon join event Pizza Hut Signature Series bersama Chef Nik Michael dan Nad Zainal. 




Oh, sebenarnya menu baru Pizza Hut Signature Series ni ada sentuhan resepi dari Chef Nik Michael. Jangan main-main taw. Hehehehe Paling best setiap hidangan hanyalah RM12! Cuba bayang kalau 4 orang makan, sorang spend duit RM3 pon dah kenyang. Hehehe Memang kena sangat dengan Pizza Signature Series punya tagline "Untuk Kualiti Hebat, Dengan Harga Jimat" . 

Jom kita tengok 5 jenis new Pizza Signature Series dari Pizza Hut ni and korang boleh try makan nanti. Hehehe Bentuk setiap pizza ni adalah segi empat dan mempunyai gabungan keju Cheddar, prpvolone dan mozarella. Sedapnya!!!





Barbeque Bang

Nikmati rasa smoky BBQ dengan hirisan ayam, cendawan, dan bawang merah, dengan sos barbeku. Iday suka betul sos berbeku tu. 






Seriously Sriracha

Cebisan ayam, kapsikum merah, cendawan, nanas, dan bawang merah dengan sos Sriracha yang terkenal. Chef Nik ada explain tentang sos Sriracha tu, memang sedap. Chef Nik memang saja nak bagi kelainan pada rasa pizza supaya berbeza dengan rasa pizza yang lain. Barulah berbaloi. Hehehe

Bagi iday, iday memang suka gadingan ayam dan nenas, sebab tu iday suka makan Hawaian Chicken. Hehehehe




Pepperoni Perfetto

Pilih citarasa klasik dengan piza pepperoni ayam atau daging yang telah dipertingkatkan. Ayoooo, tengok gambar pon dah tahu sedap. Sedap! Dengan kerak nipis pizza dan keju. Tak muak pon, siap bantai 3 keping. Tak pernah-pernah aku makan Pizza lebih dari sekeping. Hahaha






Fisherman’s Catch Pizza

Peminat makanan laut boleh menikmati ketulan tuna, filamen isi ketam dan nanas di atas limpahan sos Thousand Island.

Iday suka crab stick atas pizza ni. Hehehe Buat jahat, makan crab tu je, then bagi islam makan pizza je. hehehe :p




Italian Primo


Kepingan daging brisket, pepperoni daging, tomato, kapsikum merah, sosej ayam, dan bawang . Siapa yang suka makan kapsikum, iday syorkan korang makan Italian Primo. Ni pon antara feveret Islam. 




Sedap kan! So, kalau korang nak datang untuk cuba sendiri, Pizza Hut ada tawarkan combo hebat untuk Pizza Hut Signature Series ni iaitu Combo A dan Combo B, siap ada air minuman dan dessert taw!



Signature Course A (2 0rang)



Kombo Untuk 2 Orang

2 piza Signature series

2 Mangkuk Sup Cendawan

2 Gelas Mountain Dew

2 Aiskrim Sensation


Harga : RM33.90 bersih (jimat RM12.50)


Signature Course B (4 0rang)

2 piza Signature series
1 Creamy Carbonara Fettucine
1 Tempura Prawn Garlic Rice
4 Mangkuk Sup Cendawan
4 Gelas Mountain Dew

Harga : RM60.90 (jimat RM19.90)



Apa lagi datang la ke Pizza berhampiran untuk cuba sendiri hidangan best  pizza dengan harga berpatutan! Boleh datang ketika cuti panjang hujung minggu ni. Hehehe


Untuk maklumat lanjut tentang menu baru ni, korang boleh layari:




Sekarang iday nak share aktiviti kami sepanjang event Pizza Hut Signature Series bersama Nad Zainal dan Chef Michael. Serius, diorang sangat sporting, melayan je karenah peminat nak bergambar bersama. 


Cantik betul Nad Zainal ni, kecil molek. Hehehe






Rupanya ada aktiviti disediakan untuk peminat dan blogger. 5 volunteer diberi peluang untuk mencipta pizza sendiri dan yang paling kreatif akan dapat hadiah. 









Handsome kan Chef Nik Michael ni. Hehehehe 



Ayu buat Pizza bentuk love, ada peluang nak menang ni. Hehehehe









Time ni Chef Nik gelakkan dekat Naomie, sebab Pizza Naomie kreatif sangat. Hehehehe 





Akhirnya pizza paling kreatif dipilih and Ayu adalah salah seorang yang menang. Budak ni asyik menang je. Hehehehe tapi memang patut pon, sebab cantik pizza dia buat. Hehehe




Bukan itu je kejutan yang kami terima, rupanya ada pertandingan selfie bersama Chef Nik Michael dan Nad Zainal ni antara yang bertuah. 







Terima kasih Pizza Hut kerana bagi peluang untuk rasa sendiri rasa rangup Pizza Signature Series yang sedap. Korang memang kena cuba sendiri! Hehehe

Chef Nik Michael dan Nad Zainal memang sempoi malam tu. hehehehe


Untuk maklumat lanjut tentang menu baru ni, korang boleh layari:





Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)