Beli Bantal Ala Hotel Jenama Leyna - Memang Selesa (Bantal Leyna Review)

2

Hi Korang!

Macam mana tidur malam tadi? Okay tak? Selesa?

Yes, tidur selesa penting ye sebab ia akan menentukan mood korang sepanjang hari tu. Kalau tidur tak selesa, sakit leher atau penat badan, mesti akan beri kesan pada perjalanan hidup korang pada hari tu. 



Sebab tu, jangan sesekali kedekut untuk keluarkan duit dan beli tilam dan bantal tidur yang selesa dan sesuai. Itu yang Iday buat untuk dapatkan waktu tidur yang berkualiti untuk Iday dan Islam(suami). Lagi-lagi Islam sebab dia memang cepat sakit leher kalau salah tidur. 

So, hari tu Islam nak beli bantal baru sebab bantal yang lama tu dah macam lusuh sangat. Bantal tu dah ada since kitorang belum kahwin. Memang bantal dari zaman Iday bujang. So, memang lama sangat la.

 Kitorang nak cari bantal ala-ala hotel tapi dengan harga berpatutan. Hehehe 

Bila Iday tanya kawan, ada yang suggest beli bantal Leyna. Dengan kuasa semua di hujung jari ni, Iday google dan baca review bantal ni. Memang semua bagi feedback positif.

So, kitorang beli dua biji bantal Leyna. Harga satu biji bantal adalah RM39. Iday contact dan beli terus dari facebook rasmi Leyna : https://www.facebook.com/FleNazHQ/



Masa dapat bantal tu, memang penyek. Ingatkan dah salah beli. Rupanya bila dah buka plastik, dia akan mengembang. Hehehe Iday ada buat video unboxing bantal ni. Boleh check video di bawah. 

Iday nak share kelebihan dan keistimewaan bantal Leyna ni. Ini memang apa yang dinyatakan dari info syarikat Leyna sendiri. Tapi Iday akan komen juga berdasarkan pengalaman Iday sendiri bila guna bantal Leyna ni. Okay? Hehehe

Ringan dan mudah dibawa kemana-mana

Bantal ni memang ringan, mungkin sebab diisi dengan polyester. Kalau nak pindah rumah ke, or nak kemas bilik memang mudah la. 



Size bantal ni adalah 19x19 inci. Memang jadi penyelamat bila tengok filem seram hehe



Hygiene, tidak berdebu dan anti alergik

Islam memang ada masalah resdung. Sepanjang dia pakai bantal ni, dia memang suka sebab tak berdebu. Masa beli hari tu pon, bantal ni dalam plastik dan tertutup rapat. So, memang bersin walaupon dari kilang. Iday kan ada masalah jerawat. Since pakai bantal ni, takde pula jerawat baru naik. Hehe


Corak pada bantal 

Yang bestnya sebab tak perlu pakai sarung bantal. Corak dia dah cantik. Then bila pakai memang best, tak panas dan sangat lembut. Kualiti kain dia memang terbaik la.



Kelakar sebab hari tu share dekat IG, ramai yang puji sarung bantal cantik. Haha



Jahitan kemas

Jahitan memang kemas siap ada piping lagi. Sebab tu tak perlu pakai sarung bantal.




Zip

Mempunyai zip di tepi bantal bertujuan untuk laraskan kegebuan bantal. Zip tersorok so tak mencacatkan rupa bantal tu. 



Then korang boleh keluarkan isian polyster tu kalau rasa bantal tu besar sangat. Macam Iday hari tu, kitorang buang sikit sebab Iday tak suka bantal tinggi-tinggi.




Mudah untuk dicuci & cepat kering

Tak pakai sarung bantal tapi bersih ke? Ye, bersih sebab nanti korang boleh cuci bantal tu guna mesin basuh dan cepat kering. Boleh la basuh dua minggu sekali. 




Memang best kan. Yang penting korang kena beli bantal Leyna yang original, baru la dapat kualiti yang terbaik. Pastikan ada label/tag Leyna.



Tapi jangan risau sebab bantal ini hanya dijual oleh ejen yang berdaftar sahaja. Tidak dijual dimana-mana hypermarket atau kedai.

Overall, memang puas hati dan tak menyesal beli bantal Leyna ni. Sangat selesa dan bantal ala-ala bantal hotel yang best. Lepas ni kalau masuk hotel, dah tak kisah dah bantal diorang. "I pon ada!" Hahahaha

Islam sekarang memang suka guna bantal tu. Buat tidur, buat peluk dan buat main game sekali. Biasanya perumpamaan, tidur disorongkan bantal. Tapi versi Islam, main game disorongkan bantal. Asyik "Victory" la. Haha




Paling Menyesal Bila Beli Bantal Leyna! 

Tapi paling menyesal sebab beli dua je. Hahaha Patut beli 4 sebab ada promosi best. Harga satu biji RM39. Kalau korang beli 4, RM150 je. Oh harga ni tak termasuk postage. 

Kalau berminat nak tahu lebih lanjut atau nak beli, boleh check link di bawah ye :








Tags

Post a Comment

2Comments
  1. Amboi bestnya dia landing.Terbaiklah! Thanks ya nice review ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
Post a Comment