10 Kelebihan Sudio T2 Earbuds Yang Perlu Anda Tahu (Kod Voucher 15%)

1



10 Kelebihan Sudio T2 Yang Perlu Anda Tahu 

Sudio telah memperkenalkan produk keluaran terbaru mereka iaitu Sudio T2.

Sudio T2 lebih diberikan tekanan dari segi rekaan untuk kegunaan yang lebih aktif dengan adanya pembatalan bunyi aktif.

Dengan ini anda akan dapat merasai dan mendengar lebih mendalam tanpa gangguan dan bunyi luaran yang bising. Dengan adanya mikrofon beamforming ini akan dapat mengawal kebisingan persekitaran untuk panggilan yang lebih jelas, dan ditambah pula pemacu dinamik yang memberikan suara yang jelas dan tanpa kompromi.


1) Apa Yang Ada Di Dalam Kotak Sudio T2




2) Spesifikasi Sudio T2

Disini terdapat spesifikasi pemula yang perlu anda ketahui dengan ini akan memudahkan anda untuk mengetahui serba sedikit mengenai Sudio T2.

TypeIn-ear – True Wireless
CompatibilityAndroid, iOS, Mac OS, Windows, Linux
Bluetooth Wireless Version5.2
CodecSBC
PlaytimeUp to 35 hours in total
Up to 7 hours 30 minutes on one charge
Sweat resistanceSplash proof
Driver typeDynamic
ButtonsTouch panel
Microphone2 per side, 4 in total
Weight46.2g
Earphone: 5.3g
Charging Case: 35.6g
Range10m
Voice assistantNo




3) Variasi Warna Yang Sudio T2 Ada

Sudio telah mengeluarkan 4 variasi warna menarik untuk para pengguna untuk memilih dan menyesuaikan dengan minat dan penggayaan personaliti pengguna.

4 Variasi Warna Pilihan

Sudio T2 Black

Sudio T2 Jade

Sudio T2 Sand

Sudio T2 White


4) Kelebihan Sudio T2 Pembatalan Bunyi Aktif  "Beamforming microphones, Active Noise Cancellation (ANC)"



Sudio T2 telah dicipta dengan mempunyai ciri Pembatalan Bunyi Aktif (Active Noise Cancellation) untuk memberikan impak dalam pengalaman mendengar yang lebih mendalam dan menganalisa bunyi ambien dan menjana anti-frekuensi dalam masa nyata. 

Inilah kehebatan teknologi pembatalan bunyi aktif yang ada pada Sudio T2. Suasana yang bising dapat dibatalkan dan menyekat sebarang gangguan bising untuk memberikan pengalaman bunyi yang bagus ke telinga pengguna sama ada semasa dalam perjalanan, berjalan-jalan, atau di rumah.





5) Jangka Hayat Bateri Sudio T2

Antara perkara yang menjadi pertanyaan kepada para penggemar earbud adalah jangka hayat bateri. Dengan ini Sudio telah memperkenalkan T2 dengan menawarkan jangka hayat sehingga 7.5 jam masa mendengar dan 35 jam hayat bateri menggunakan kes pengecasan.

Dengan adanya teknologi pengecasan yang ada pada T2 ini dengan pengecasan 10 minit sudah cukup untuk anda mendapat kurang lebih 2 jam masa penggunaan T2 ini


.



6) Keselesaan Telinga Sepanjang Hari Ada Pada Sudio T2

Sudio telah menyediakan dan menawarkan ear tips untuk keseimbangan dan keselesaan yang sempurna dari segi ukuran telinga dari XS hingga L. Ini akan memberikan keselesaan sepanjang penggunaan ketika mendengar dalam jangka masa yang lebih lama tanpa merasai kesakitan di ruangan telinga.




7) Kekal Aktif Dengan Sudio T2




Sudio T2 adalah kalis peluh dan percikan air sesuai untuk pendengar yang aktif dalam bersukan mahupun aktiviti di luar. Jadi tidak perlu risau atau khuatir dan teruskan melakukan bersukan dan aktiviti anda.


8) Cara Penyambungan Sudio T2


Disini adalah jenis penyambungan untuk Sudio T2 ini.

9) Jaminan Kerosakkan Sudio T2


Antara kelebihan yang ada pada Sudio T2 ini anda akan diberikan 3 tahun warranty dari Sudio Sphere. Dengan ini akan memberikan pengalaman yang baik dan sepenuhnya terhadap Sudio T2 tanpa memikirkan sebarang kegusaran di hati.



10) Harga Sudio T2 Yang Di Tawarkan

Harga yang ditawarkan oleh Sudio bagi Sudio T2 ini adalah RM549 tetapi jangan risau dengan adanya promokod dari sayaiday sebanyak 15% anda boleh dapatkanya dengan serendah RM466 sahaja

  • 15% discount code : SAYAT2

Sebarang pembelian dan info mengenai Sudio T2 boleh layari secara dalam talian dibawah:


Post a Comment

1Comments
Post a Comment