Skechers - Bukan Hanya Sekadar Kasut Sukan

2

Hi


Skechers bukanlah sebuah jenama yang asing dikalangan para penggemar sukan. Jenama antarabangsa yang berasal dari Amerika ini telah berpuluh-puluh tahun membawakan koleksi kasut sukan yang berkualiti kepada para penggemar Skechers. Kini jenama Skechers turut menawarkan koleksi kasut formal atau dress shoes dan juga koleksi kasut kasual dalam pilihan rekaan yang menarik.

Iday ada tengok ads commersial Skechers yang menampilkan Demi Lovato. Serius cantik kasut Skechers, yang penting ianya sangat selesa. Tengok video Demi Lovato dibawah :



Cantik kan?? Hehehe


Oh Megan Trainer pon mengayakan kasut dari Skechers taw. Dia suka menari and aktif, so Skecher memang sesuai untuk mereka yang aktif tetapi nak kan keselesaan pada kaki. Hehehe







Ingat taw, Skechers bukan hanya sekadar kasut sukan taw, korang boleh pakai untuk lepak, pergi kerja, travel and macam-macam lagi. Skechers memang kasut yang ada style dan selesa.

Antara sebab lain Iday suka kasut sukan Skechers adalah designnya yang cantik. Kalau tengok dekat website Zalora, ada macam-macam design. Tapi paling Iday suka yang ini :



Cantikkkkk :)


Kalau korang berminat dengan koleksi kasut sukan ini atau Skechers sport shoes sendiri boleh check website Zalora dan buat pembelian hari ini. Heheh Semangat ni. Iday pon kejap lagi nak beli satu. Esok kan paydayyyy! Yeay! Hahahaha

Koleksi kasut sukan Skechers ini boleh korang check dekat pusat-pusat membeli-belah terkemuka di ibu kota dan juga boleh korang miliki melalui pembelian online di ZALORA Malaysia. 

ZALORA menawarkan perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah korang serta pulangan juga secara percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian.

Menarik kan??


Siapa lagi yang memang dah biasa pakai Skecher?Best kan. Hehehe
Tags

Post a Comment

2Comments
  1. Skechers mmg terbaik! Sally beli dulu masa kat Bandung..hahaha...sbb murah sikit dari kat sini...mahal laaa beli kat Malaysia skrg :(

    ReplyDelete
  2. dah lama tak beli kasut sejak 2 menjak duk umah je ni...hehe

    ReplyDelete
Post a Comment