Samurai Paint Khameleon 3D 5 Tone

0






Assalamualaikum, kepada yang tertanya-tanya bagaimana cara untuk mendapatkan cat 2 tone hingga 5 tone seperti Y15ZR yang viral di instagram baru-baru ini. Sebenarnya samurai paint telah mengeluarkan product cat yang mempunyai 3 hingga 5 tone warna yang diberi nama Khameleon.

Video review:



Keistimewaan Samurai Paint Khameleon ini seperti ilusi dimana warnanya akan berubah-ubah di bawah terik matahari dan bertukar warna dalam pelbagai sudut bila kita melihatnya. 
Samurai Paint Khameleon ini terdapat 7 pilihan warna untuk dipilih dan kod untuk produk Samurai Paint Khameleon bermula dari K1,K2,K3,K4,K5,K6,dan K7.

Dibawah adalah contoh dari warna Samurai Paint Khameleon:



Apa yang lebih menarik cat ini juga didatangkan dengan manik mutiara dan akan lebih menyerlahkan lagi kecantikan cat dari Samurai Paint Khameleon ini.

Untuk mendapatkat hasil yang terbaik boleh lah menggunakan spray 2K atau 2 komponen Clear dari samurai paint itu sendiri.

Jika berminat untuk dapatkan samurai paint khameleon dengan harga yang berpatutan ini boleh klik link shopee di bawah ini:
Samurai Paint Khameleon Shopee 👉https://t.productlink.io/a0236f5 Aikka Brilliant Illusion Red 👉 https://t.productlink.io/a0236f6

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)